راه‌کارهای جذب مسافران به هتل‌ها
نوشته شده توسط : setayesh

دغدغه هر هتلداری کاهش رفت و آمد مسافران به هتل است، اما چگونه می‌توان در این راستا به بهبود وضعیت هتل کمک نمود تا مسافران بیشتری را به سمت خود جذب نماید؟ در ادامه به معرفی برخی از مواردی که بهبود امنیت هتل کمک می‌کند اشاره خواهیم کرد، زیرا امنیت یک هتل اولین اقدام برای رضایت مشتریان و در نهایت جذب آنها می‌باشد.

امنیت هتل می تواند به معنی بازگشت دوباره مهمانان قبلی به هتل شما و انتخاب مهمانان جدید به عنوان یک گزینه احتمالی باشد. نکته اصلی این است که مهمانان شما نباید به ایمنی خود فکر کنند. این وظیفه و مسئولیت هتل شما است. در این مقاله به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانید به طور موثر امنیت هتل را بهینه کنید.

قفل‌ها را ارتقا دهید

یکی از مهمترین جنبه‌های امنیت در هتل کیفیت قفل و مقاومت آن در برابر ورود سارقان است. قفل اتاق هتل آخرین خط دفاعی در برابر مهاجمان و سارقان است. به همین دلیل است که شما نه تنها باید به تعمیر و نگهداری منظم پایبند باشید، بلکه در صورت نیاز سیستم قفل خود را به طور کلی ارتقا دهید.

استفاده از قفل هتلی هوشمند دسترسی را برای افرادی که سعی بر ورود به اتاق مهمانان شما دارند را سخت خواهد نمود، در نتیجه می‌تواند آن‌ها را، با توجه به ریسک پیش رو، از کار منصرف نماید. با استفاده از دستگیره در کارتی در هنگام مراجعه هر مهمان کارتی را در اختیار شخص قرار دهید، تا براحتی در صورت مفقود شدن کارت به سرعت دسترسی کارت قبلی را باطل و کارت دیگری را صادر نمایید.

امنیت در هتل با قفل هتلی هوشمند

با مشتریان خود ملاقات کنید

یکی از موثرترین روش‌ها برای نظارت دقیق بر آنچه در هتل شما می گذرد، ملاقات با مهمانان است. این تاکتیک ممکن است قدیمی به نظر برسد، اما آزمایش شده است و کار می کند. این نه تنها فرصتی برای شماست تا نوع افرادی را که در هتل شما اقامت دارند بررسی کنید، بلکه فرصتی است که از آنها بپرسید برای بهبود تجربه کلی آنها چه کاری برای برقراری امنیت در هتل قابل انجام است.

نرم افزارهای نظارتی، سرمایه گذاری مطمئن

کار در تاریکی آسان نیست، این بدان معنا است که تا زمانی که شما ندانید در هتل چه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد، نمی‌توانید به درستی به مدیریت هتل بپردازید. بنابراین اولین کاری که لازم است این است که با چشمان اضافی در گوشه‌های هتل، فعالیت‌های روزانه هتل را زیر نظر داشته باشید تا از هرگونه فعالیت غیر قانونی جلوگیری نمایید. حتما دوربین‌های نظارتی را برای بررسی ورودی‌ها، میز پذیرش، راهروها و آسانسور نصب نمایید.

نصب دوربین های نظارتی در حفظ امنیت هتل

استفاده از دوربین‌های نظارتی در قسمت‌های مختلف هتل نه تنها به احساس امنیت بیشتر مهمانان شما کمک می کند، بلکه باعث دلسردی هر شخص متجاوزی می‌شود که نمی‌تواند برنامه خود را ادامه دهد. و به همین ترتیب، با نمایش یک نمای کلی از هتل، به شما امکان می‌دهد هتل را امن نگه دارید تا مهمانان از سپری کردن اوقات خود لذت ببرند.

نصب اکسس کنترل، هوشمندسازی هتل

استفاده از اکسس کنترل یا به عبارتی کنترل دسترسی هوشمند این امکان را برای شما فراهم خواهد نمود تا بدانید، مهمانان و کارمندان شما به کدام اتاق‌ها وارد و خارج شده‌اند و حتی کدام اتاق‌ها برای آن‌ها غیر قابل دسترس می‌باشد. به عنوان مثال؛ ممکن است بخواهید مانع از ورود مهمانان به مناطق “فقط برای کارکنان” مانند آشپزخانه یا میز پذیرش شوید. همه اینها با یک سیستم کنترل دسترسی امکان پذیر است ، که به طور قابل توجهی امنیت هتل شما را بهبود می‌بخشد.

آموزش کارکنان؛ ساده‌ترین روش بهبود امنیت هتل

با آموزش کارکنان خود در مورد اهمیت امنیت هتل و همچنین اقداماتی که می توانند برای ایجاد تغییر انجام دهند ، بلافاصله به ارتقاء ایمنی و امنیت کلی مهمانان ، کارکنان و محل شما کمک می کند. هر چه کارکنان آگاهی بیشتری در زمینه امنیت داشته باشند ، به احتمال زیاد برای بهبود آن اقدام خواهند کرد ، می دانند که باید مراقب چه چیزهایی باشند و همچنین می دانند که در صورت وقوع یک حادثه مبتنی بر امنیت، چه کاری باید انجام دهند.

به خاطر داشته باشید، که امنیت و حفظ آرامش اولین انتظار هر مهمانی از هتل محل اقامت است که با رعایت 5 راه‌کار امنیتی که در بالا به آن اشاره شد و راه‌کارهای دیگر به بهبود امنیت هتل کمک کنید تا مهمانان شما خاطره‌ای لذت بخش و بیادماندنی را از هتل شما در ذهن داشته باشند. با جلب رضایت مهمانان نه تنها در سفرهای بعدی هتل شما را انتخاب خواهد نمود بلکه به دوستان خود نیز توصیه خواهد نمود.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: